Echipa

Echipă tânără şi dinamică care se caracterizează prin diversitatea experienţelor şi abordărilor.

 

Codruța M. MEȘTERDSCN2160

Sunt de profesie jurist și am 9 ani experienţă în management de proiect pentru companii, autorităţi publice și structuri guvernamentale, am fost consilier în cadrul Compartimentului de integrare europeană al Instituției Prefectului, județul Bihor în perioada 2004 – 2008 iar de atunci conduc echipa SPES INVEST precum și a multor clienți, în gestionarea de proiecte cu finanțare nerambursabilă. Am competențe în achiziții publice, management de proiect, management, competențe antreprenoriale, formare, coaching și evaluarea proiectelor.
În anul 2005 am obținut competența de manager de proiect la nivel naţional și în 2010 la nivel internaţional și am o experienţă de peste 9 ani în formare pentru administrații publice locale, instituții publice, firme și persoane fizice. Primul proiect scris și câștigat a fost în 2004 și a fost unul destinat creării în cadrul administrației publice locale a unei rețele de specialiști în accesarea și implementarea proiectelor, de atunci am înțeles importanța utilizării fondurilor europene și mi-am dorit să fiu un pion activ în atragerea lor. Ulterior am fost coordonator asistent al Centrului de Informare pentru Dezvoltare Durabilă Bihor, coordonatorul grupului judeţean de consultanţă şi asistenţă tehnică privind Programul SAPARD – cu atribuţii specifice în deblocarea proiectelor implementate de administraţia publică locală din judeţul Bihor, coordonator al echipei de lucru pentru realizarea ghidului investitorului precum și membru în echipa de e
laborare a ghidului în vederea realizării strategiilor de dezvoltare locală. Am scris zeci de  cereri de finanţare și m-am implicat în implementarea unui număr foarte mare de proiecte finanțate din SAPARD, PHARE, POSDRU, POR, POSCCE, FEADR, HURO CBC, etc.

Am ales să ne ocupăm și de formare pentru că foarte mulți clienți sau persoane cu care am colaborat își doresc să cunoască experiențele noastre și cum cei care mă cunosc știu că nu mă pot abține să nu împărtășesc lucrurile bune, abia aștept să alegeți să colaborăm într-o manieră optimistă, dinamică și practică.

 

Radu O. CHINDE 2013-11-14-101

Sunt de profesie economist și am 8 ani experienţă în management de proiect pentru companii, autorităţi publice și structuri neguvernamentale. Începȃnd cu anul 2006 am pus bazele şi conduc  Asociaţia pentru Dezvoltare Durabilă Acces Bihor, cu scopul de a contribui la dezvoltarea economică, socială şi culturală a comunităţilor bihorene. Din anul 2010 ocup funcţia de Director adjunct în cadrul Spes Invest SRL, avȃnd responsabilităţi în monitorizarea, implementarea proiectelor finanţate din fonduri nerambursabile, întocmirea de rapoarte financiare, analize economico-financiare, documentaţii de achiziţii publice. Am competențe în administrarea afacerilor, achiziții publice, management de proiect, formare profesională, coaching și auditor în domeniul calităţii. M-am implicat direct, din poziţiile de manager de proiect sau manager financiar, în implementarea unui număr foarte mare de proiecte finanțate din PHARE, POR, POSDRU,  FEADR, POSCCE, HURO CBC, etc. Sunt trainer certificat la nivel naţional şi am o experienţă în formare de peste 3 ani.

 

Lucia ŞTEFLucia Stef

Sunt de profesie  sociolog, am 3 ani experienţă ca membru într-o echipă de proiect, în calitate de secretar (proiect finanţat din POSDRU), şi peste 1 an experienţă ca membru într-o echipă de management sau implementare. Proiectele din echipa cărora am făcut parte au fost finanţate din POSDRU, POR, FEADR, HURO CBC şi LEONARDO. Fac parte din echipa SPES INVEST de peste 1 an şi am fost implicată în scrierea de proiecte finanţate din POSDRU, FDSC şi AFCN. Am competenţe de management de proiect, management, antreprenoriale şi de formare profesională.